19 november, 2013

Igang med årets pakkekalender

Jeg har litt blandede følelser rundt pakkekalender og har en følelse at de blir dyrere og dyrere hvert år. Men planlegger man de litt kan man slippe unna med en kalender som er fylt med ting man hadde kjøpt uansett og selvfølgelig litt ekstra. Vi har et gjennomgående tema som iår er Biler iogmed at Linus har bilfeber om dagen.  Jeg koser meg virkelig med kalenderen og føler jeg legger all min sjel i den, særlig når det gjelder hvordan den ser ut. den skal jo tross alt henge oppe hele desember!

Årets julekalender blir barnlig julete med rødt og hvitt. Jeg tenkte jeg skulle henge alle pakkene i den gamle tallerkenrekken på soverommet. Jeg har derfor begynt pyntingen for fullt akkurat her. Juletreet har fått sin søte Maileg pynt, juleheftene har kommet opp og julegrisene står godt plassert på hyllen. nå er det bare å få pakket inn gavene og vips har vi en super julekalender....






God tirsdag!
Klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du legger igjen en liten kommentar!