15 november, 2013

Barnlige favoritter

Oi som dagene flyr avsted, vips var det en uke siden sist jeg var her inne,uff!! Her har jeg ligget syk, samtidig med at Linus også har vært syk og hjemme fra barnehagen en uke. Blir ikke så mye som er bloggbart da! Nå håper jeg han blir fort frisk igjen og at vi får en førjulstid uten sykdom.

Julen fortsetter å flytte inn litt etter litt. deilig når man kan ta litt av gangen og kose seg med pyntingen. Soverommet og Linus sin soveplass har også så smått begynt å få noen søte juleting. Her er mine favoritter Maileg sine produkter. Alt fra Deres kjente kaniner til julepynt til treet, og for ikke å glemme julegrisen gjør det perfekt barnlig! Vi har naturligvis ikke pyntet juletreet, men det står klart med lys og gir den perfekte stemningen.





Nå venter en deilig kopp varm te, og så får jeg vel søke litt deilig inspirasjon i nyeste bladet fra Jeanne darc living.

Ha en riktig fin helg alle søte bloggvenner!
klemmer


1 kommentar:

Veldig hyggelig om du legger igjen en liten kommentar!