12 februar, 2014

Følg meg på Instagram!

Det går lenger og lenger tid mellom hvert blogginnlegg og jeg er definitivt mye mer aktiv på Instagram. Er litt i tenkeboksen om blogging rett og slett ikke er så populært lenger!?  Uansett følg meg gjerne på Instagram også. Jeg heter naturligvis dethviteliv!

Vi har jo nesten fått oss nytt kjøkken siden sist. ble bare så utrolig fint og både mannen og jeg er superfornøyde. Eksta glad ble Nikolai da den gamle industrilampen fikk komme opp og jeg skal også innrømme at det ble utrolig tøft. Lampen fant vi i mammas kjeller og da er det jo ekstra stas å få den opp, Flisene er såkalte metrofliser. Enkle og holde rene og utrolig dekorative!








Ha en tipp topp uke!
klemmer

1 kommentar:

  1. Strange "water hack" burns 2lbs overnight

    More than 160000 men and women are losing weight with a easy and SECRET "liquids hack" to burn 1-2 lbs every night in their sleep.

    It's effective and works with everybody.

    Here are the easy steps for this hack:

    1) Get a drinking glass and fill it half glass

    2) And then use this weight losing hack

    you'll be 1-2 lbs skinnier the very next day!

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en liten kommentar!