01 oktober, 2013

Høst i mitt hjerte

Ja høsten ligger mitt hjerte nær....





Litt lyng, skinn og det litt mer rustikke har nå fått komme frem igjen. må si det var litt vemodig å ta bort sommerblomstene da de fortsatt stod så fint. men kulden på nattertid begyner virkelig å melde sin ankomst så jeg var rett og slett redd for at de skulle fryse. nå står de i kjelleren og så kan jeg forhåpentligvis ta de frem igjen neste år. Pelargonia er virkelig fine når de får vokse seg større for hvert år.

Høsten er så skjønn med sine vakre farger og friske luft. Det er da jeg er glad jeg bor i et land med skiftende årstider!

Ha en nydelig høstdag!
Klemmer

1 kommentar:

  1. SÅ FINE BILDER
    ENIG ER GLAD FOR DISSE ÅRSTIDENE JEG OGSÅ
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en liten kommentar!