07 mai, 2013

Smak av sommer

For en herlig dag!! solen skinner, det er varmt og vi har fått tatt bort store deler av det gamle gulvet. Var så deilig å kaste den siste laminat planken ut - aldri mer mørkt treverk!!

Men man må jo nyte litt av det flotte været også og idag koste vi oss med noen skikkelige sommer hamburgere som virkelig kan anbefales. Hamburgerbrødene lagde jeg selv og de smakte absolutt så mye bedre enn de man får kjøpt i butikken. Jeg lagde en stor porsjon slik at jeg har noen på lur i fryseren til litt travle sommerdager.  


Hamburgere med friske urter:

500g karbonadedeig
1 egg
friske urter (velg de du liker best, mine favoritter er basilikum, koriander og persille)
2 stk sjalottløk
1/2 rød paprika

Da skal jeg nyte litt mer av solen og det som er igjen av dagen.
Klemmer


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du legger igjen en liten kommentar!