18 mars, 2013

Påskeforberedelser


Her i huset henger vi langt etter med påskepyntingen til å være i bloggverdenen. Jeg elsker normalt sett å pynte til påske, men med sykdom i familien har vi ikke hatt særlig tid og krefter til dette! Heldigvis har vi fortsatt litt tid og så skal vi jo være borte hele påsken også.

Men var ikke disse påskeeggene noen skjønninger? De fant jeg på Europris av alle steder til den nette sum av 9,-!!!!Ble hoppende glad jeg for syntes de var så nydelige. disse skal få være med til Tyrkia i påsken slik at Linus (Og jeg) får våre årlige påskeegg.

Skal nok gå innom og få med meg noen påskeblomster på vei hjem i dag! litt gult er fint og noen kranser og egg skal også få komme opp av kassene fra kjelleren.

Hvordan pynter du til påske?
Klemmer

1 kommentar:

  1. Så utrolig skjønne egg !!!
    Jeg er ikke så stor fan av gulfargen, men til påske kommer jeg liksom ikke utenom den…
    Har endel pynt i naturfarger og sølv, men det blir nok litt mere farge noen steder!!! Det er jo ikke store fargeklattene som skal til for å få litt påskefeeling :))

    Ønsker deg ei fortsatt fin uke !!
    Hilsen Maren

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en liten kommentar!