20 mars, 2013

Gult er kult, ihvertfall til påske!






Da har det endelig blitt påske i huset!! Tidligere var jeg veldig forsiktig med å bruke fargen gul til denne høytiden, men nå er det jo noe med tradisjon og man kommer ikke utenom at gult er påske. I går var jeg en liten tur i byen og da stakk jeg innom Åhlens. Der fant jeg de nydeligste små påske eggene som jeg har lagt i en bolle sammen med noen av eggene fra i fjor. Kjøpte også servietter til påskebordet i samme motiv.

Princess har også mye fin påskepynt i år synes jeg. dro med meg et nydelig kjøkkenhåndkle derfra. De hadde mange ting i denne serien, men må jo styre seg litt og påsken er jo ikke akkurat så lang så påskegardiner og puter det får ikke komme inn her i huset.

Mange fine ting å få tak i, og kunne ikke motstå disse nydelige pastell eggene fra Nille. Disse ligger nå ved sengen til linus. Første gang jeg har funnet noen påske egg til gutt som har vært fine.

Ha en super dag i snøværet!
klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du legger igjen en liten kommentar!