12 oktober, 2012

Noe nytt!


Fredagskveld og nyvasket hus. Jeg bare elsker den følelsen på en fredag - at man har fått gjort alt man ikke har rukket tidligere i uken. Klesvask hoper seg alt for fort opp, senger skulle vært skiftet på osv. Regner med det er flere som kjenner seg igjen her.

Men idag har jeg fått opp den etterlengtede sengen. Og jeg våget faktisk og gå for sort. Har fått mer og mer sansen for det litt rustikke innimellom alt det hvite. Jeg faller veldig lett for det romantiske hvite, men her våget jeg virkelig og gå for noe helt annet. Jeg bare elsker det. Sengen gjør seg fantastisk på soverommet og etter min mening hever man stilen ganske mye når man får inn noe som bryter.

Gleder meg virkelig til første natt i ny seng!
Riktig god helg!

klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du legger igjen en liten kommentar!