23 april, 2012

En regnfull fridag!

 Ute bøtter det ned, men jeg har fri og koser meg inne. En fridag i uken er luksus og jeg får tid til å ta igjen litt av det man skulle ha gjort i helgen, men som man ikke gjorde! Idag har jeg puslet litt her og der og tenkte jeg skulle vise noen av mine nyeste anskaffelser. Disse franske skoddene har fått plass ved inngangen til kjøkkenet. de er så vakre til det nye kjøkkenet og man kan beskue de både fra innsiden av kjøkkenet og fra spisestuen.
Ikke så store forandringer i stuen, men kan dere se hva som er nytt??
Ja, den fantastiske Svenske Mora klokken. jeg synes de er helt fantastiske og har ønsket meg en lenge. var så heldig å finne denne på Finn.no! Ha en riktig god dag i regnværet!
klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du legger igjen en liten kommentar!