05 mars, 2012

Vår store dag!



Tenkte og dele noen bilder fra vår store dag med Dere! Vi giftet oss 14.februar 2009 i Nordstand kirke. 
Jeg var selvfølgelig hvit brud - en romantisk brud vil jeg påstå. Kjolen besto av mange tusen perler og slep, Slør med de nydeligste blonder og buketten rene hvite roser. Nikolai hadde på seg min fars Smoking som han brukte når han giftet seg med mamma. Var ekstra koselig at han ville bruke denne Smokingen, og at den passet! Da var pappa litt ved min side! Mamma fulgte meg opp kirkegulvet og Anna og Andreas var de nydeligste små brudesvenn og brudepike.
 
80 gjester var sammen med oss på Hotel Opera til en skikkelig bryllupsfeiring. 
Været den dagen var helt magisk - nydelig sol og masse nysnø . Det ble er vintereventyr vi aldri vil glemme!
PS: Jeg elsker deg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du legger igjen en liten kommentar!